U periodu od 20. do 23. februara 2020. godine na Beogradskom sajmu održan je 42. Međunarodni sajam turizma. Tradicionalno, turističku ponudu opštine na ovoj manifestaciji predstavila je Turistička organizacija Prijepolja koja je na sajmu nastupila u sklopu turističke regije Zapadna Srbija i za sve posetioce štanda pripremila bogat sadržaj.
Oko 900 izlagača iz više od 40 zemalja predstavilo se na 42. međunarodnom sajmu turizma. Zemlja-partner Sajma turizma, koji ove godine ima slogan „Put pod noge“, je Egipat.
Sajam je otvorio ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić. Prisutnima se obratio i gradonačelnik Beograda Zoran Radojičić.
Na centralnoj prezentaciji, u okviru standa Turističke regije zapadna Srbija, održanom u petak, akcenat je stavljen na promociji prirodnih lepota i kulturnoj baštini prijepoljskog kraja. Posebna pažnja posvećena je obeležavanju jubileja osam vekova manastira Mileševe ali i sve atraktivnije planine Jadovnik. Štand Turističke organizacije bio je izuzetno posećen. Veliko interesovanje vladalo je za manastir Mileševu, tvrđavu Mileševac, ali i za prirodne oaze na Sopotnici i Kamenoj Gori. Tokom promocije prikazan je kraći film koji oslikava lepote planine Jadovnik.
Na Sajmu turizma u Beogradu, a u sklopu Turističke organizacije Prijepolje, svoje proizvode zdrave hrane uokvirene u brend Volim dobro u ljudima predstavilo je i preduzeće “ES – Komerc”.
Tуристичка Организација Пријепоље