\/a><\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n\u201eSmatramo da se radi o robi koja nije odgovoraju\u0107eg kvaliteta, ali se uvek prilikom reklamacije od ovla\u0161\u0107enih instituta dobije obrazlo\u017eenje da obu\u0107a nije kori\u0161\u0107ena u skladu sa uputstvom za upotrebu, odnosno da je kori\u0161\u0107ena po mokrom vremenu, a predvidjena je za kori\u0161\u0107enje samo po suvom\u201c,<\/strong><\/em> izjavio je Stoj\u010dev na okruglom stolu posve\u0107enom za\u0161titi prava potro\u0161a\u010da organizovanom ju\u010de u Ni\u0161avskom okrugu.\n\nStoj\u010dev je kazao, da se poslednjih godina pove\u0107ava broj potro\u0161a\u010da koji reklamiraju robu jer su mnogo informisaniji o svojim pravima.\n\nPredsednik Centra za za\u0161titu potro\u0161a\u010da \u201eForum\u201c Jovan Jovanovi\u0107 rekao je da bi trebalo postaviti pitanje da li trgovci znaju svoje obaveze, umesto pitanja da li potro\u0161a\u010di znaju svoja prava.\n\nOn je rekao da podaci \u201eForuma\u201c pokazuju da 80 odsto reklamacija kupaca u Ni\u0161u bude odbijeno u prvom postupku.\n\n\u201eKada se na\u0161i pravnici uklju\u010de, 90 odsto reklamacija bude re\u0161eno u korist potro\u0161a\u010da. Preostalih deset odsto odnosi se na sportsku obu\u0107u i elektri\u010dnu energiju\u201c<\/strong><\/em>, rekao je Jovanovi\u0107.","author":{"@type":"Person","name":"Mirjana Doskovi\u0107","url":"https:\/\/prijepoljeinfo.rs\/author\/prijepoljeinfo\/","sameAs":["https:\/\/prijepoljeinfo.rs"]},"articleSection":["SRBIJA"],"publisher":{"@type":"Organization","name":"","url":"https:\/\/prijepoljeinfo.rs","logo":{"@type":"ImageObject","url":""},"sameAs":["http:\/\/facebook.com","http:\/\/twitter.com","https:\/\/plus.google.com\/+Jegtheme","http:\/\/youtube.com","http:\/\/jnews.jegtheme.com\/default\/feed\/"]}}