четвртак, новембар 21, 2024
NaslovnaINFOSkočile cene bankarskih usluga – ko ukuca pogrešan PIN plati 100 dinara

Skočile cene bankarskih usluga – ko ukuca pogrešan PIN plati 100 dinara


Pored svih poskupljenja sa kojima se suočavaju građani Srbije, od 1.8. sledi novi udar na džep ili, bolje reći, na kartice.

Naime, cene usluga u pojedinim bankama od 1.8. su više, a postoje i nove naplate, poput one za pogrešno ukucan PIN prilikom podizanja gotovine.

Ova omaška i nepažnja sa pinom mogla bi da vas, prema novim cenovnicima pojedinih banaka, košta oko 100 dinara.

Prema najavama pojedinih banaka, poskupeće brojne usluge – održavanje računa, podizanje čekova i provizije za mobilno i elektronsko bankarstvo, a novi cenovnici stupaju na snagu danas.

Iako se nisu sve banke oglasile o promeni cena, prema informacijama onih koje to jesu uradile, izdavanje serije čekova će koštati 300, umesto pređašnjih 200 dinara, izdavanje kartice po hitnom postupku, koje je do sada bilo besplatno, koštaće 400 dinara, dok će isporuka kartice na kućnu adresu, koja je do sada koštala simboličnih 50 dinara, sada koštati ne tako simboličnih 800.

Lista poskupljenja ovde se ne završava, te će građani morati da plate i skuplju proviziju za podizanje novca sa bankomata druge banke, ali i transakcije koje obavljaju preko eBankinga. Od danas će se naplaćivati i ono što do sada nije – višestruki pokušaji za podizanje gotovine sa bankomata i neuspeki pokušaji plaćanja putem interneta.

Građani nisu zadovoljni ovakvim odlukama banaka, te smatraju da bi, u slučajevima kada je bankomat neispravan ili ne radi eBanking, upravo banke trebalo da snose odgovornost.

Ukoliko nekim slučajem izgubite karticu, i tada ćete morati da platite, piše Nova.rs.

Tada ćete, ukoliko ste, ne svojom krivicom, izgubili karticu, a na računu ste imali do 3.000 dinara, vi ste ti koji ćete snositi troškove.

Trošak će snositi banka ukoliko je iznos koji imate na računu veći i ukoliko uspete da dokažete da niste zloupotrebili karticu ili bili „vidljivo nemarni“.

Prošlo je nekoliko dana od kada je redakcija portala Nova.rs kontaktirala Udruženje banaka Srbije (UBS). Objašnjenje zbog čega dolazi do naplate „grešaka“ na bankomatu ili prilikom internet plaćanja još uvek nismo dobili.

Danas


PROČITAJTE
spot_img

POPULARNO

KOMENTAR