Domaćinstva koja nisu dobila novembarski račun za struju na kućnu adresu mogu ostvariti pravo na popust za redovno plaćanje ukoliko do 30. decembra uplate isti iznos kao na računu za oktobar.
Ovo danas poručuju u EPS-u i dodaju da na ovaj način žele „da izađu u susret redovnim platišama, pošto je zbog hakerskog napada dostava preostalih računa za novembar izuzetno otežana“.
Iz bezbednosnih razloga i dalje su, kažu, van funkcije portal Uvid u račun, kao i uplate na šalterima EPS.
„Zbog bezbednosnih procedura nije moguće ni podnošenje prigovora i reklamacija, ali će svi prigovori primljeni po uspostavljanju sistema biti tretirani kao blagovremeni i rešeni u najkraćem mogućem roku. Zahvaljujemo građanima na strpljenju i još jednom apelujemo na razumevanje situacije. Svi IT sistemi EPS-a postepeno se oporavljaju od nezapamćenog sajber napada i apsolutni prioriteti su zaštita sistema i bezbednost podataka“, navode u EPS-u.
Dodaju da je „neistina da su od novembra računi uvećani za 9,8 odsto“.