Данас је од МТС-а стигла порука у којој се корисници те мреже упозоравају да никако не отварају линкове и уносе своје информације.
Адвертисемент
„Поштовани, у случају да добијете СМС поруку да искористите МТС поене и унесете личне податке, молимо Вас да исту игноришете и не отварате непроверене линкове“ стоји у поруци МТС-а која је послата свим корисницима.
Телеком Србија је и 2. јуна обавестио све грађане да је актуелна фишинг кампања којом непознати нападач покушава да злоупотреби бренд компаније МТС.
„Корисницима се шаљу злонамерне лажне СМС поруке са лажираног МТС налога у којима се позивају да искористе освојене поене и да се улогују на непроверену wеб адресу хттпс://мтспоинтс.цом. Информација да се освојени
поени могу заменити за вредне поклоне није тачна и саветујемо да се никако не уносе тражени подаци“, наведено је тада из МТС-а.
„Уколико сте унели лозинку, потребно је да је одмах промените. Ако сте унели податке о картици, потребно је да о томе одмах обавесте своју банку“,навели су из МТС-а.
Генерални директор Сектора за заштиту корисника финансијских услуга у Народној банци Србије Бојана Терзић рекла је за Еуронеwс Србија да је посебно опасно што на тај начин грађани не добијају СМС поруку са неког непознатог броја, као што је раније био случај, него их добијајуу оквиру постојећих порука од свог мобилног оператера, као што су поруке о потрошњи и о пропуштеним позивима.
Српска компаније је препоручила грађанима да увек користе званичне сајтове за праћење обавештења, као и да пријаве инцидент уколико су били преварени или уколико уоче покушај преваре.
„Након тога, одједном иде ова порука, ви видите вашег пружаоца услуга који вам шаље линк и каже имате одређени број бесплатних поена 3.000, 6.000 са линком“, рекао је он.
Када се уђе на линк и отвори сајт, који опонаша оригинални изглед сајта пружаоца услуге мобилне телефоније, ради се о лажном сајту на коме се нуде бесплатне ствари као што су слушалице, топломери, косилице за траву.
Извор: ГЗС/EURONEWS