„Veoma smo ponosni što Prijepolje dobija svoju prvu Lidl prodavnicu. Pored pažljivo odabranog
asortimana i proizvoda visokog kvaliteta, Prijepoljčane u Lidlu očekuju i cene koje svakodnevno čuvaju
kućni budžet. Svojim asortimanom i cenovnom politikom, kompanija još jednom potvrđuje da kvalitet
i niske cene mogu ići ruku pod ruku, čineći svakodnevnu kupovinu još pristupačnijom širokom krugu
potrošača“, izjavila je Marija Kojčić, rukovodilac sektora Corporate Affairs kompanije Lidl Srbija.
Dosledna politika pristupačnih cena koje važe svakog dana, a ne samo tokom trajanja akcija, u Lidlu je
moguća zahvaljujući pažljivo odabranim proizvodima, direktnoj saradnji sa proizvođačima i efikasnoj
logistici i ostalim procesima. Na ovaj način Lidl obezbeđuje konkurentne cena stalnog asortimana i
smanjuje potrebu za konstantnim praćenjem akcijskih ponuda, što potrošačima u velikom meri
olakšava svakodnevnu nabavku. Pa će tako i u Prijepolju, kao i u ostatku Srbije, građani u Lidlu moći
da pronađu artikle poput 1,5kg jogurta 2,8% po ceni od 169,99 dinara, 1kg pileće posebne kobasice
za iznos od 279,99 dinara ili recimo 300g majoneza po ceni od 115,99 dinara.
Baby box za novorođene bebe
Povodom otvaranja prve prodavnice u Prijepolju, Lidl je pripremio iznenađenje i svim majkama koje
mališane donesu na svet u porodilištu Opšte bolnice Prijepolje, u okviru Zdravstvenog centra Užice, u
periodu od 17. do 23. jula – „baby box“ pakete sa pažljivo odabranim proizvodima za prve dane
roditeljstva.
Osim toga, Lidl nastavlja da kontinuirano doprinosi i lokalnom zapošljavanju. Tako će, otvaranjem
prodavnice, kompanija proširiti svoj tim za oko 25 novih zaposlenih, koje očekuju brojni jedinstveni
benefiti i konkurentni uslovi rada u velikom Lidl timu.
Radno vreme nove prodavnice u Prijepolju biće svakog dana u nedelji od 8 do 22 časa.
O Lidlu
Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih
prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 14.200
prodavnica, kao i više od 220 logističkih centara i skladišta i oko 595.000 zaposlenih. Švarc Grupa je u
2024. fiskalnoj godini ostvario prodaju od 175,4 milijarde evra – njihov jedinstveni ekosistem im
omogućava da pokriju ceo ciklus vrednosti: od proizvodnje i maloprodaje do reciklaže i digitalizacije.
Svojim svakodnevnim aktivnostima Švarc Grupa preuzima odgovornost za ljude, društvo i planetu. Za
Lidl, održivost znači svaki dan iznova ispunjavati svoje obećanje o kvalitetu. Učinak, poštovanje,
poverenje, čvrsto na zemlji i pripadnost Lidlove su korporativne vrednosti koje su srce korporativne
kulture, oblikuju svakodnevno poslovanje i čine osnovu za uspeh.
Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 78 prodavnica u
45 gradova širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo
jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na
osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac
sertifikata „Top Employer Serbia“ petu godinu zaredom i „Top Employer Europe” osmu godinu
zaredom. Dodatno, u nezavisnim istraživanjima, potrošači u Srbiji su Lidl odabrali kao „Izabranu
prodavnicu godine“, pečat koji dodeljuje organizacija „Izabran proizvod godine“, dok je na osnovu
reprezentativnog uzorka Lidl u sklopu kampanje „Najbolje u Srbiji“ proglašen za „Miljenika
potrošača“.