Mladi vesti najvi\u0161e \u010ditaju na portalima<\/figcaption><\/figure>\nIstra\u017eivanje koje je KOMS sproveo u periodu od maja do jula 2018, pokazalo je i da gotovo polovina mladih ne gleda i ne \u010dita vesti svakodnevno.\n\nKada se informi\u0161u, osim preko mobilnih telefona, to rade i preko laptopova, televizije, desktop ra\u010dunara...\n\nMe\u0111u \u201estaromodnima\", koji vole da \u010ditaju sa papira je \u010detvrtina mladih. Tako dnevne novine svakodnevno kupuje oko 13 odsto ispitanika, dok svaka deseta\u00a0 osoba novac izdvaja za nedeljnike.\n\nI dok novine, koje su nekada bile glavni izvor informisanja, danas mladi jedva da \u010ditaju, i zna\u010daj televizije u informisanju slabi. Manje od polovine mladih gleda informativne emisije i vesti, a na televiziji biraju filmske i dokumentarne kanale.\nFejsbuk lider me\u0111u mladima<\/figcaption><\/figure>\nS druge strane, internet bele\u017ei rekorde - vesti na portalima \u010dita osam od deset , a ne zaostaju ni dru\u0161tvene mre\u017ee. Preko Instagrama, Fejsbuka, Tvitera, Jutjuba i drugih dru\u0161tvenih medija informi\u0161e se sedam od deset\u00a0 ljudi.\n\nFejsbuk i Instagram su \u0161ampion i vice\u0161ampion. Tako devet od deset osoba uzrasta od 15 do 30 ima profil na Fejsbuku, dok jedna \u010detvrtina stanovnika Srbije ovog uzrasta nema profil na Instagramu.\n
Analogno-digitalne generacije<\/h3>\nU Srbiji oko 1,2 miliona i \u010dine 17 odsto populacije. Tu se ubrajaju svi ro\u0111eni izme\u0111u 1988. i 2003. godine. Me\u0111u njima su milenijalci i post milenijalci. Oni koji su odrasli uz svega nekoliko televizijskih kanala, dajlap internet i bili zvezde u \u0161koli ukoliko su imali mobilni telefon sa polifonim melodijama. Ali i oni mla\u0111i, pripadnici generacije zed<\/em>, ro\u0111eni po\u010detkom ovog veka, kojima je to sve nezamislivo.\n