понедељак, децембар 2, 2024
NaslovnaREGIONNova sezona kampanje Moja Zapadna Srbija

Nova sezona kampanje Moja Zapadna Srbija


Kampanja na društvenim mrežama pod nazivom Moja Zapadna Srbija koju je pokrenula regionalna Turistička organizacija Zapadne Srbije u saradnji sa agencijom Etourism Consulting nakon velikog uspeha u prethodne dve godine nastavlja se i u 2019. godini.

Suština kampanje jeste kreiranje digitalnog vizuelnog sadržaja koji će kreirati sami turisti isključivo iz prvog lica, jer je to perspektiva koja će najbolje prikazati potencijalnim turistima šta oni mogu doživeti u Zapadnoj Srbiji i kako će ti doživljaj konkretno izgledati.Od ove godine turistička regiju Zapadna Srbija pojačao je i Grad Čačak tako da u konkurenciju za nagrade ulaze i fotografije iz ovog grada i okoline: Ovčarsko-kablarske klisure, Atomske Banje, Ovčar Banje i drugih znamenitih lokaliteta.

Inače, pored Čačka, turističku regiju Zapadne Srbije čine Grad Užice, i opštine Bajina Bašta, Čajetina, Nova Varoš, Prijepolje, Lučani, Sjenica, Kosjerić, Požega, Arilje i Ivanjica.

Pored sadržaja koji kreiraju sami turisti kampanju prate i kratke video priče o malim-velikim ljudima iz Zapadne Srbije, njihovom životu i radu u regiji. U svega 60 sekundi svoje priče su do sada ispričali Željko Sredić vlasnik etno sela Gostoljublje, glumac Milan Milosavljević koji je zaštitno lice Nušićijade, Borivoje Šišović poznatiji kao Zlatiborski žbun, vlasnik agencije Taratours Goran Glišić. Ove godine će biti snimljeno još kratkih video priča a prva će biti iz Arilja.

I tako, dok turisti promovišu same turističke doživljaje svojim fotografijama, ove kratke video priče promovišu zaljubljenost lokalnog stanovništva u svoju regiju, što je i osnovni preduslov  kvalitetnog turizma.

Kampanja #MojaZapadnaSrbija je do sada izgenerisala više od 20.000 sjajnih fotografija i kratkih video snimaka koji prikazuju najlepše doživljaje iz Zapadne Srbije na Instagramu i Fejsbuku.

Za autore najlepših fotografija su obezbeđene izuzetno lepe nagrade u vidu smeštaja u ovoj turističkoj regiji. Ove godine kampanja traje do 15. oktobra, a na kraju će najlepša fotografija osvojiti i glavnu nagradu.

Najlepše fotografije i segmenti video klipova će se naći u promotivnom spotu regije Zapadna Srbija koji će biti prikazivan na sajmovima širom sveta.

Kako da i vi učestvujete u kampanji i osvojite vredne nagrade?

Da biste učestvovali u kampanji potrebno je da:

Posetite bilo koji deo Zapadne Srbije – Tara, Zlatar, Zlatibor, Uvac, Ivanjica, Užice,…

Napravite fotografiju ili video iz prvog lica koji prikazuju neki od doživljaja iz Zapadne Srbije;

Šerujte na Instagramu ili Fejsbuku sa haštagom #MojaZapadnaSrbija.

Dodatne informacije o kampanji i pravila učestvovanja nalaze se na www.mojazapadnasrbija.rs.


PROČITAJTE
spot_img

POPULARNO

KOMENTAR