Ministarstvo zdravlja uvelo novih 20 telefonskih linija za koronu

Ministarstvo zdravlja uvelo je u petak dodatnih 20 brojeva telefona, u ukupno 25 ustanova širom Srbije, putem kojih građani mogu da dobiju informacije o virusu kovid-19. Nove linije otvorene su od osam do 22 sata. Time bi trebalo da se omogući brža i efikasnija komunikacija sa epidemiološkim službama i da se rastereti centralna linija 064-8945-238, na kojoj zbog više od 100 poziva dnevno i preopširnosti građana dolazi do zagušenja. Veliki je pritisak i na ostale brojeve u regionalnim zavodima za javno zdravlje, zbog čega se događalo da ne može da se dobije
veza.

U Ministarstvu zdravlja potvrđuju da je, posebno u vreme kada se objavljuju nove informacije o broju testiranih i pozitivnih uzoraka, opterećen i njihov sajt.

– U petak u 8.18 ujutru na našem sajtu bilo je više desetina hiljada posetilaca – kažu u Ministarstvu.

Operaterima na broju 064-8945-238 građani, kako je potvrđeno “Novostima”, postavljaju najrazličitija pitanja, od kojih mnoga nemaju nikakve veze sa virusom kovid-19.

– Događa se da zovu i kažu: “Samo proveravamo da li se javljate”. Oni koji žele informaciju pitaju gde da nađu maske, da li one štite, koje maske su najbolje, kako se nose, da li da koriste sredstva za dezinfekciju, gde da kupe alkohol… Ima i pitanja da li glavobolja i najrazličitije zdravstvene tegobe takođe mogu da se povežu sa vurusom kovid-19. Pričaju ko je gde putovao, raspituje se u kolikoj je opasnosti… Problem je što bi građani da ćaskaju, nesvesni da zauzimaju liniju. Ako pokušamo da ih prekinemo, onda trpimo kritike da smo neljubazni.

Centralna linija, ali i sve druge u zavodima za javno zdravlje, nisu samo pod lupom građana, nego i Ministarstva:

– Na svakih sat vremena kontrolišemo da li se operateri javljaju na telefone – kažu u ovom ministarstvu.

min 1680x1050 - Ministarstvo zdravlja uvelo novih 20 telefonskih linija za koronu
Foto: Novosti
Loading Facebook Comments ...

Leave a Reply