Наиме, како наводе у ЕДС-у, у питању су „кориговани рачуни“, а разлику између претходног и „исправљеног“ рачуна грађани ће морати да плате, пише Нова Економија.
Појединим клијентима ЕПС-а су сада поред редовног рачуна за мај, поново стигли и рачуни за април или март, на којима се налази другачија цифра од оне коју су платили раније, када су први пут добили рачун за те месеце. Ради се о коригованим рачунима за струју због грешке у очитавању бројила који обавља Електродистрибуција Србије (ЕДС).
Из Електропривреде Србије (ЕПС) објашњавају за Нову економију да рачуне за струју формирају на основу стања о потрошњи који им доставља Оператор дистрибутивног система, односно Електродистрибуција Србије.
„Накнадне, кориговане рачуне ЕПС је послао само у случају ако је ЕДС кориговао стања о потрошњи. У складу са тим, потрошачи који су претходно платили рачун треба да уплате евентуалну разлику“, навели су из ЕПС-а.
То значи да сви они који су добили мали рачун за струју у априлу, а добили су кориговани рачун за тај месец, треба да плате разлику између два рачуна.
Примера ради, ако је првобитни рачун за април био 2.500 динара, а сада вам је поново стигао рачун за тај месец од 2.900 динара, разлику између та два рачуна, односно 400 динара, мораћете да платите.
Сви грађани који имају примедбе на рачун или било какво питање могу се обратити надлежнима путем бесплатног телефонског позива на број 0800-111-202. Такође, грађани могу да се обрате и путем мејла рекламације@епс.рс или непосредно у пословницама ЕПС-а.
На питање шта је са грађанима који су добили за мај знатно увећане рачуне за струју, из ЕПС-а су навели да на гарантованом снабдевању ЕПС има више од 3,6 милиона купаца у категорији домаћинства.
„Пример једног купца електричне енергије који се појавио у медијима ни на који начин не може бити повод за закључак да су рачуни за електричну енергију увећани. Број примљених приговора је и током јуна уобичајен и износи 0,2 одсто од укупног броја издатих фактура“, навели су из ЕПС-а.
Данас