Najbolje vežbe za osobe koje dugo sede!

Ukoliko svaki dan izdvojite samo četiri minuta za ove jednostavne vežbe, uspećete da se oslobodite viška kilograma veoma brzo i sagorite sav višak kalorija koji ste uneli tokom dana!

 

2425 - Najbolje vežbe za osobe koje dugo sede!

Poznati američki fitnes trener Džim Sejret razradio je sopstvenu metodu brzog mršavljenja za one koji nemaju mnogo vremena za treninge. Tradicionalne vežbe trener smatra neefikasnim, dok njegove omogućavaju sagorjevanje 600 kalorija za samo 4 minuta, ako sve uradite kako treba. Plan ovih vežbi trener je osmišljen za ljude koji dosta sede tokom dana, a u teretani se umore već posle par minuta od početka treninga ili su lenji da čak i dođu do teretane i pokušaju.

Jumping jacks

U pitanju su skokovi sa širenjem ruku i nogu. Skočite a u istom trenutku raširite noge i ruke, a dok “padate” skupite i ruke i noge. Deset ponavljanja je sasvim dovoljno.

woman doing jumping jacks 1431004758 - Najbolje vežbe za osobe koje dugo sede!

Duboki čučnjevi

Stanite tako da vam stopala budu u ravni sa ramenima. Ruke ispružite ispred sebe, na visinu do nivoa očiju pa uradite duboki čučanj. Strogo vodite računa da prilikom čučnja ne opterećujete koljena – sav posao neka rade noge i zadnjica, dok kolena treba da miruju. Uradite 10 čučnjeva.

woman doing squats 1431004820 - Najbolje vežbe za osobe koje dugo sede!

girl squatting 1431004770 - Najbolje vežbe za osobe koje dugo sede!

Sklekovi

Potrudite se, koncentrišite i uradite deset sklekova. Ukoliko su vam standardni suviše teški, uradite ih na zidu, umjesto na podu.

a565503ffcbea220 push up 1.preview 1431004780 - Najbolje vežbe za osobe koje dugo sede!

woman wall push up 1431004789 - Najbolje vežbe za osobe koje dugo sede!

Iskorak naprijed

Iskoračite naprijed levom nogom i čučnite na desnu, a zatim obrnuto. Uradite po 10 ponavljanja za svaku nogu, ukupno 20.

wh fitter split squat 16g8qo7 16g8qu3 1431004805 - Najbolje vežbe za osobe koje dugo sede!

Sejret preporučuje da uradite ovaj mini-kompleks vežbi svaki put kada imate vremena, a minimum jednom dnevno. Vežbe možete raditi po 4 puta uzastopno. Između ponavljanja, treba napraviti pauzu od 1 minut, tako da se ovaj mini-kompleks može pretvoriti u potpuni 20-minutni trening. On kaže i da je naporni trening u teretani potreban samo onima koje žele da imaju izdefinisanu formu, a ako vi samo želite da izgledate vitko, mlado i da se odlično osećate, tih 20 minuta dnevo biće sasvim dovoljno.

 

Izvor: elle.rs

Loading Facebook Comments ...

Leave a Reply