Nastavak projekta „Volim reku, a ti?“
Kompanija Henkel organizovala akcije čišćenja reke Bistrica i Potpećkog jezera
Kompanija Henkel Srbija već petu godinu zaredom uklanja otpad iz vodenih bogatstva širom
Srbije u okviru projekta „Volim reku, a ti?“.
Ove nedelje, u saradnji sa Savezom organizacija podvodnih aktivnosti Republike Srbije (SOPAS), organizovala je akcije čišćenja reke Bistrica i Potpećkog jezera tokom kojih je uklonjeno oko 250 kg otpada.
Tom prilikom Aleksandra Radovanović, rukovodilac sektora za menadžment kategorija u kompaniji Henkel, istakla je: „Veoma smo ponosni na činjenicu da već pet godina čistimo vodene dragulje naše zemlje sa Savezom organizacija podvodnih aktivnosti. Uvek se trudimo da u naše akcije uvrstimo što veći broj lokacije i drago mi je da smo po prvi put uklonili otpad iz reke Bistrica i Potpećkog jezera. Verujem da ćemo svake godine dodavati nove lokacije kako bi što veći broj reka i jezera bio očišćen“.
Značaj ovog projekta prepoznao je i SOPAS koji je dugoročni partner kompanije Henkel u ovoj akciji. „Zajedničkim snagama borimo se za naše vodene površine sa ciljem da zaštitimo našu planetu i učinimo je lepšim mestom za život svih nas. Voda je resurs bez kojeg ne možemo da živimo i izutetno je važno da svako od nas bude svestan toga“, izjavila je Božana Ostojić, predsednica Saveza organizacija podvodnih aktivnosti Republike Srbije.
Projekat „Volim reku, a ti?” sprovodi Henkelov poslovni sektor Consumer Brands u sklopu
kampanje „Promena počinje od nas“, a tokom prethodne četiri sezone prikupljeno je više od 8.5 tona otpada sa različitih lokacija u Srbiji. Ove godine planirano je ukupno sedam akcija koje za cilj imaju očuvanje prirodnih bogatstava i vodenih površina širom Srbije.
O kompaniji Henkel
Henkel, sa svojim brendovima, inovacijama i tehnologijama, zauzima vodeće pozicije na tržištu širom sveta u industrijskom i potrošačkom sektoru. Poslovni sektor Adhezivi Tehnologije je globalni lider na tržištu lepkova, zaptivača i funkcionalnih premaza. Sa sektorom Consumer Brands, kompanija drži vodeće pozicije posebno u
sektorima pranja veša i održavanja domaćinstva i nege kose na mnogim tržištima i kategorijama širom sveta. Tri najjača brenda kompanije su Loctite, Persil i Schwarzkopf. U fiskalnoj 2023. godini, Henkel je ostvario prodaju od preko 21,5 milijarde evra i prilagođeni operativni profit od oko 2,6 milijarde evra. Prioritetne akcije Henkel-a su uvrštene u nemački indeks DAX. Održivost ima dugu tradiciju u Henkel-u, a kompanija ima jasnu strategiju
održivosti sa specifičnim ciljevima. Henkel je osnovan 1876. godine i danas zapošljava raznovrsni tim od više od 48.000 ljudi širom sveta – ujedinjen jakom korporativnom kulturom, deljenim vrednostima i zajedničkom svrhom:
„Pioneers at heart for the good of generations“. Za više informacija, molimo vas posetite www.henkel.rs navedeno je u saopštenju Kompanije Henkel.
Foto: Kompanija Henkel